Poslední recenze (4)
Anthropoid (2016)
Když budu porovnávat s Atentátem, Sequensovi se podařilo udělat téměř rekonstrukci celé akce. To by ovšem v zahraničí nejspíš neuspělo, a tak se Ellis pokusil natočit trochu atraktivnější verzi. A je až s podivem, jak se mu to povedlo. Z celého filmu je cítit napětí, strach a celkově všechny emoce. Jediné co by českému divákovy mohlo vadit a mně to rozhodně vadilo je (kromě české angličtiny) románek, který vznikl mezi parašutisty a členkami odboje Geislerovou a Le Bon. V průběhu se mi to podařilo nějak překousnout. Ale úplně poslední scéna mi opravdu zkazila dojem ze všeho co se kolem dělo. Ovšem jak jsem řekl dá se to překousnout a celkově film krásně vypráví tento vyjímečný příběh.
Alvin a Chipmunkové: Čiperná jízda (2015)
Prostě chipmunkové. Nic víc k tomu říct nejde. Od předchozích dílů se toho moc nezměnilo, ale pořád dokáže bavit.
Spectre (2015)
Poslední dobou mám pocit, že tyhle nové díly Bonda zabíjejí. Nejdřív odejde M a teď tohle. Vyzuálně to na mě působilo dobře a zápletka je.... No a teď to přijde. Sice to je zajímavé. Párkrát jsem byl překvapený. Ale postupně celou podstatu Bonda zabíjí. Po shlédnutí jsem měl pocit, že tohle je úplný konec. Teď nezbývá nic jiného než doufat, že se to do příště zlepší.