Oblíbené filmy (10)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Co se týká scénáře tak lepší než Tenkrát na západě. TnZ je jeden dokonalý hudební klip. Vždy't ho taky točili do přehrávané muziky. Rozhodně asi můj nejoblíbenější western , který má šmrnc a jeden ze dvou vrcholů tvorby dvou spolužáků ze základky Leoneo a Morriconeho. Já ho viděl prvně na satelitu německy. Česká verze se mi zdála kratší. Možná klame množství reklam na němcích. Nemá někdo informaci o plné stopáži filmu? Kdo neviděl nechť to napraví.
Tenkrát na Západě (1968)
Geniální hudba, režie i herecké výkony.
Sedm samurajů (1954)
Slova zde nic neznamenají - nutno vidět
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Geniální film. Ale ne na první shlédnutí. Nejde ani tak o obsah, ale o formu.
Svatý rok (1976)
Pohodová kriminálka, jaké se už netočí. Bez pyrotechnických efektů, s vtipem a grácií. Oddechovka jak má být. A dvojka Gabin-Brialy je božská.
Večírek (1968)
Další koncert trojky Edwards-Sellers-Mancini. Bláznivé a při tom se za tím skrývají myšlenky.
Casablanca (1942)
Perfektní filmařské řemeslo. Chce to vidět aspoň podruhé. Kdy už nejde o obsah a člověk si může vychutnat detaily.
Byl jsem při tom (1979)
Geniální film a geniální Sellers. Co dodat.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Klasika dobrodružných filmů. Zvedla laťku do závratných výšin. Trochu se k ní přiblížili Piráti z Karibiku. Asi už ji nikdo nepřekoná.
Růžový panter (1963)
První díl, který se zvrhl v celou sérii. První spolupráce trojky Sellers, Edwards, Mancini