Poslední recenze (66)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Theatrical: 4/5 Ultimate cut: 5/5
Pavouci z vesmíru (2010)
No a čo. Páčil sa mi District 9 a páči sa mi aj Skyline. No dobre, District bol lepšie natočený a uveriteľnejší, ale Skyline má tiež niečo do seba. Za 10 miliónový rozpočet, za ktorý sa toto celkom obstojné béčko vôbec nemusí hanbiť dostane jeden a pol hodinovú scifárnu s CGI efektami na dobrej úrovni (možno až nadpriemernej), asi tri alebo štyri celkom zaujímavé scénky (tá s bezpilotovými letúňmi ma celkom pridrtila k sedačke zatínajúc palce kedy to tam tá atómka napáli), jednoduchší príbeh (inak tak to má asi byť, keď sa k nám privalia marťania, tiež to bude pre nich prechádzka ružovým sadom bez zbytočného vysvetľovania) a troška dlhšie hluché a nudné scénky, ale dajú sa odpustiť. Vôbec mi nevadí, že Skyline vykráda ďalšie filmy ako napr. Cloverfield, už spomínaný District 9 a dokonca aj hry (mimozemšťania mi strašne pripomínali alienov z Crysis). Herci sa síce tvária ako vygumovaní a bez emócií, ale to taktiež nevadí lebo čo je najdôležitejšie a na čo som skutočne dlho čakal je, že v hlavnej úlohe tentoraz nie sme my. Takže vážení, nečakajte žiaden Hollywoodsky happyend (i keď možno...), tentoraz dostaneme poriadne na prdel. A toto som na Skyline strašne žral. Mňam. Za tých 5 libier za vstupenku do kina to celkom stálo. Bavil som sa celkom dobre a teším sa na pokračovanie. Pre mňa príjemných 7/10.
Kick-Ass (2010)
Pre mňa príjemné prekvapenie tohto roka. Netreba ani komentár, jednoducho chodťe do kina a uvidíte. Určite to stojí za to. Stačí len dodať: Kickass vám všetkým nakope prdel.