Recenze (56)
Joan Jett - Love Hurts (1990) (hudební videoklip)
Vydarená cover verzia originálu od kapely Nazareth v podaní Joan Jett.
American Horror Story - Roanoke (2016) (série)
Po zhliadnutí celej série musím potvrdiť, že by táto séria mala niečo do seba keby skončila po prvých 5 dieloch. Šiesty diel série sa mi zo začiatku zdal celkom sľubný, no postupne ako som zhliadla ďalšie časti prestávalo ma to baviť a v podstate to nedávalo zmysel, vyťahovali sa staré veci, postavy sa správali zvrátene a akosi to strácalo atmosféru.
Pátek třináctého 3 (1982)
Oddychovka. Čo sa týka môjho pohľadu na túto sériu - prvý film ma nezaujal natoľko aby som si pozrela aj ďalšie diely, hovorila som si. Avšak, nakoniec som zmenila názor a dostala som sa k nim. Vcelku som rada že som sa k nim vrátila pretože následujúce diely sú na trochu lepšej úrovni ako bola prvá časť.
Grace feat. G-Eazy - You Don't Own Me (2015) (hudební videoklip)
Grace vydala modernú verziu tejto skladby krátko po smrti Lesley Gore. Pôvodná verzia pochádza z roku 1963.
Babadook (2014)
Hodina a pol strateného času bol pre mňa tento film.
Neskoro večer: Talkshow Petra Marcina (2014) (pořad)
Táto relácia síce nie je ničím novým na televíznych obrazovkách, no aj napriek tomu ma baví, a občas si ju pozriem. Herca Petra Marcina ako takého môžem. Taká oddychová relácia by som povedala.
Proč? 13x proto - Sedmá kazeta, první strana (2017) (epizoda)
Musím tvrdiť že posledná časť série bola dosť drsná.
Led Zeppelin: The Song Remains the Same (1976)
Led Zeppelin v najlepších rokoch. Hudba, atmosféra, energia. Páči sa mi ako jednoducho niekto dokáže takto precítiť hudbu a spraviť perfektnú show - Robert Plant je pán spevák, to sa musí uznať. Dnešná hudba sa ani zďaleka nemôže porovnávať s týmto.
Smrt ve tmě (2016)
Tento film ma celkom prekvapil. Celý čas som ho sledovala v napätí čo sa stane ďalej. A síce, nezaraďovala by som tento snímok medzi horory, i keď to niektoré prvky spĺňalo. Zakončenie filmu a vlastne priebeh kde sa tak viacmenej vysvetľovali veci mi prišiel dosť psycho. Každopádne 80%.
Hannibal (2013) (seriál)
Tento seriál nemusí určite sadnúť každému, avšak istým spôsobom ma celkom prekvapil, zaujal a každým jedným dielom ma premôže zvedavosť čo sa bude diať v ďalšej časti, tak je to pre mňa momentálne celkom zabijak času. Aj keď to by sa dalo povedať o každom seriále.Taktiež chválim herecké obsadenie.