Recenze (424)
Rivalové (2013)
Pecka, doposud nejlepší letošní film (2013).
Světová válka Z (2013)
Mhouřil jsem nad některými pasážemi oka a na rtech se mi objevoval rozpačitý úsměv, ale stejně jsem tomu Braďákovi fandil. Účel film splnil, protože o filosofování tady stejně nešlo.
Povinnost a čest (2012)
Zajímavá je pouze akce, ta je v prima provedení a působí to realisticky a uvěřitelně. Bohužel po herecké stránce to už taková sláva není, navíc hlavní postavy se mi vůbec nedostaly pod kůži, a proto ani závěrečná hra na city příliš nezafungovala.
Prometheus (2012)
Musím se přiznat, že se mi to hodně dlouho zatraceně hodně líbilo, ale po poslední čtvrthodince se mi na jazyk podbízelo pouze a jen WTF... Nějak jsem nepobral, co tím chtěl autor říct, zůstalo hodně nezodpovězených otázek a pocit spokojenosti vystřídala rozmrzelost a zklamání. Po vizuální stránce super, to je bez debat. Atmosféra také skvělá a odkazy na vetřelce jak by smet. Budu vyhlížet Director's cut a doufat, že uvidím těch 40 minut, které nám do kina nedali.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Svěží komedie. Vytknul bych jen délku (zbytečně dlouhé udobřování).
Barbar Conan (2011)
To, čeho jsem se bál, se stalo skutečností. Naprosto zbytečný remake. Ten na rychlo ukvašený závěr navíc podlomil nohy celkem přijatelnému rozjezdu (patrně nejvíc jsem se bavil, když byl Conan ještě kluk). Slabší 3*
Captain America: První Avenger (2011)
Tak tento Avenger mě příliš neoslovil, dokoukal jsem to nadvakrát. Koukat se na to dalo, ale nevtáhlo mě to tolik do děje, abych příběh prožíval.
Šmoulové (2011)
Vzhledem k nastaveným očekáváním jsem nebyl pohoršen. Přesto jde o zbytečný film.
Kamarád taky rád (2011)
Lepší tři hvězdičky. Ústřední dvojici to celkem sluší, nenudil jsem se a i závěr nebyl až tak "jako vždycky".
Sloužit Sáře (2002)
Viděl jsem to v televizi, kam to také patří, čímž to ovšem nechci nikterak hanit. Film určitě nijak neurazí, ale podruhé se dívat netoužím.