Poslední recenze (4)
Vaginator: Dawn of the Bitches (2017) (amatérský film)
Když už se rozhodnete zhlédnout takový film (přesněji řečeno, když za vás rozhodne parta vašich ožralých hovadích kamarádů), žádnou intelektuální podívanou nečekáte. Čekáte 50 minut hlášek, pubescentního humoru a kopec takové té zábavy, za kterou se člověk cítí poněkud provinile. To by za mě bylo v pohodě. Bohužel tento film vůbec zábavný není. Je prostě jen trapný. Jednu hvězdičku si zaslouží úvodní reklamní pasáž, která má skvělou dynamiku a perfektně ve vás vzbudí pocit, že se chystáte zhlédnout něco vtipného a cool. Takže vlastně klamavá reklama. 1/5
Nekonečná bouře (2022)
Nerozumím tomu, proč má tento film tak nízké hodnocení (v době recenze 46%). Nevím, co bych mu vytkla. Příběh je založený na skutečných událostech, kterých se (alespoň podle mého pátrání) věrně drží. Ve chvíli, kdy dojde k odhalení motivace obou hlavních postav, do sebe vše krásně zapadne. Napínavé části jsou napínavé, filosofické části jsou filosofické. Krásné záběry na zasněžené hory. Naomi Watts prakticky táhne celý film sama (on tam také skoro nikdo další nehraje). Dalo by se říct, že po řemeslné stránce je vše tak, jak má být, jen tomu celému chybí jakási jiskra, díky které by tento film člověku utkvěl v paměti. Ale v kategorii "46%" je spousta mnohem, mnohem horších filmů...
Insidious: Červené dveře (2023)
O čtyři pokračování víc, než bylo třeba. Hlavně už netočte žádné další. Prosím.