Poslední recenze (1 013)
Jack Reacher (2022) (seriál)
zabava je to dobra. Hlavne som sa zabaval na tych nezmyselnostiach a nesmrtelnosti.
Fúrie Paříže (2024) (seriál)
po prvych dvoch castiach som to vzdal.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
nechapem naco to svieti ako dabovane, ked 4/5 filmu su titulky. (?) Tym padom som nedopozeral ani 1. cast.