Recenze (1 013)
Jack Reacher (2022) (seriál)
zabava je to dobra. Hlavne som sa zabaval na tych nezmyselnostiach a nesmrtelnosti.
Fúrie Paříže (2024) (seriál)
po prvych dvoch castiach som to vzdal.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
nechapem naco to svieti ako dabovane, ked 4/5 filmu su titulky. (?) Tym padom som nedopozeral ani 1. cast.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
nedopozerana ani 1. seria, nebavilo ma to.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
nedopozerana ani 1. seria, nebavilo ma to.
1883 (2021) (seriál)
Aj napriek mnohym zadrhelom, serialu davam plny pocet, kvoli super vykonom, dialogom, deju a osobnou srdcovou slabostou ku westernom.
Země (2021)
Pekna oddychovka.
Smrtonosná zbraň - Série 3 (2018) (série)
koli zmene postav nedopozerane, len prve dve casti a stacilo!
Smrtonosná zbraň (2016) (seriál)
Aj ked ma neskutocne vytacali "moderne" paralely progresivnych filmo, kedy je idalna rodina cernosska, idealny policajt cernoch, idelane a najposlusnejsie deti cernosske, vagabundi, vrahovia apodvodnici zasadne len a len belosi, nejak som koli simpatakovi Crawfordovi dopozeral prve dve serie. Pri tretej, kde doslo k prevratnej zmene, som vydrazal prve dve casti a je to uz len a len "cernosska" sracka! Dakujem, neprosim! Edit SPOILER: Moj hnus z tretej serie sa este znasobil, ked som sa docital o dovodoch zmeny postav: https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/lethal-weapon-damon-wayans-shares-stunning-video-detail-issues-ousted-star-clayne-crawford-1111876/
Oz (1997) (seriál)
Pozreta prva seria, nebavilo ma to.