Recenze (20)
Noc na Zemi (1991)
Po prvních třech hodinách dvou k posrání nudných nic neříkajících povídek mi skončilo free 30 minut na přehraj.to a sílu na to hledat další online portál, proklikat se milionem reklam a dokoukat to do konce, jsem nenašel.
Země bez zákona (2012)
Skupinka animálních hovad v čele s vepřovou hlavou Hardym a jeho klasickým výrazem rozezlenýho autisty s paralýzou lícního nervu a se skvěle slizkým Pearcem v zádech, společně proplouvá nepříliš komplikovaným ale poměrně odsejpajícím dějem zdárně až k superdebilnímu finále a šťastnému konci. Solidní jednohubka na kterou si ale zitra nejspíš nevzpomenu.
Mulholland Drive (2001)
Smazal jsem si omylem superintelektuální komentář který jsem psal předtím, tak sem napíšu aspoň tohle !
Battle Royale (2000)
Ani nevim jak se ke mně tenhle film dostal ale už první vteřiny ve mě vyvolaly dojem že to bude amatérská ťamanská sračka a má intuice nelhala, byla to skutečně amatérská ťamanská sračka. Naštěstí průběh tý kokotiny zrychlilo magický tlačítko FFW, děkuji.
12 opic (1995)
Po druhým zhlédnutí jasných 5 hvězd, všechno top.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Poměrně debilní film v podstatě bez zápletky postavenej pouze na akci a efektech ,který se sice v některejch úsecích filmu velice vydařili, ale nevyváží to hluchý místa, lesbičku Charlize ani Hardyho kterej mě s každým dalším filmem s jedinou ztuhlou grimasou přesvědčuje o tom že jeho herecký schopnosti stojí celkem za vylyžprdel.
Fargo (1996)
Nevim co je na tom tak geniálního za mě celkem nuda.
Doktor Strange (2016)
Až na pár dementních okamžiků za mě výborná zábava a velký filmový překvapení. Jako vyjádření obdivu k skvělýmu technickýmu zpracování takto záviděníhodný tvůrčí fantazie a elegantní zakomponovanýho filozofickýho přesahu do superhrdinskýho bulšitu, dávám 5 hvězd. Asi si konečně pustim i Avengery toto mě navnadilo a budu od ted psát recenze abych si ty filmy který jsem viděl pamatoval a nemusel na ně čumět třikrát jak kunda. A budu psát jak negramot
Muži, ženy a děti (2014)
Bohužel jsem film sledoval s excelentním českým dabingem, u kterého jsem měl chvílemi pocit, že několik postav namluvil Google překladač což můj zážitek z filmu trochu degradovalo, ale to je moje blbost. Jinak to mělo všechno co jsem od toho očekával. Chytrý, nápaditý scénář, skvělé herecké výkony, zajímavá zápletka. K mé úplné satisfakci a k dokonání grandiózního finále by stačilo, jen aby tu upjatou krávu, estébáckou matku psycho svini, nějaký náhodný kolemjdoucí rozsekal mačetou na sračku, nebo kdyby jí ve zpomaleným záběru přejela sekačka . To se ale nestalo takže takhle jenom za 4, ale rád si film pustim zanedlouho znova.
Tajemství loňského léta 2: Rok poté (1998)
Já myslel že u horroru se mam bát ne smát. 2 hvězdy za dokonalou Jennifer Hewitt