Poslední recenze (8)
Dumbo (2019)
Chvílemi pitomý Disney bizár, ale musím přiznat, že mě ten SGI slon i dojal :)
Princezna a písař (2014) (TV film)
Tahle pohádka je strašlivě utahaná a převažuje v ní vetsi míra nelogičností, než jsem pohádce ochotná tolerovat. Skoro jsem u toho usnula.
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Skoro nic jsem nečekala, nezajimaly mě charaktery a obsazení mě taky nenadchlo. Ale jsem příjemně překvapená. Rozhodně dobrý rozjezd, ale uvidíme jak se to vyvine, přeci jen minule jsme měli cca 5 dobrých sérii a jak to skončilo. To mi připomíná nejvíce bitter-sweet moment epizody - proroctví o zimě, která zničí lidstvo a jen Targaryensky král nebo královna ji může zastavit. V tu chvíli si říkáte, jak skvělé to zní, malujete si v hlavě Big picture, těšíte se až to uvidíte - a pak si vzpomenete že už jste to viděli a bylo to strašný.
Poslední deníček (1)
Ferdinand the Bull, Lambert the Sheepish Lion...
Jsem jediná, komu přijdou animáky o zvířátkách depresivní? Ferdinand the Bull, Lambert the Sheepish Lion... žili šťastně až na věky, ale i kdyby to byla skutečná zvířátka, tak jsou už dávno mrtvá...
Ale CGI mi nevadí. Jsem divná.