Recenze (48)
Millerovi na tripu (2013)
Najlepšia komédia, akú som v 2013 videl.
Gravitace (2013)
Skvelé, pútavé... film, ktorý si jednoducho v kine vychutnáte.
Nedotknutelní (2011)
Muž na hraně (2012)
Na to, že sa film tvári skutočne vážne, je v ňom až príliš veľa nezmyselností. Mňa teda pobavila záverečná scéna zoskoku neuveriteľne. 4/10
Avengers (2012)
Avengers vôbec nesklamali, čím viac popcornu a koly si do kina zoberiete tým viac sa budete celé takmer 2,5 hodiny baviť a užívať si. HULK smash!!!
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Stará partia sa vrátila vo veľkom štýle, stále to funguje perfektne. Jedná vtipná scéna strieda druhú a tak som si to predstavoval.
Moneyball (2011)
Výborná športová dráma, ktorú jasne a s prehľadom vedie Brad Pitt ako GM týmu, ktorý nemá na to aby nakúpil drahé hviezdy. Vsadí na štatistiky a ... treba vidieť. Aj keď sa o baseball nezaujímate o nič neprídete. 7/10
Jeden musí z kola ven (2011)
Veľmi kvalitný a prepracovaný špionážny triler. A to herecké obsadenie :). http://bacik.blog.sme.sk/c/287147/Tinker-Tailor-Soldier-Spy.html
Děti moje (2011)
George Clooney a Shailene Woodley naozaj super. Soundtrack pre mňa miestami nezmyselný, aj keď sa príbeh odohráva na Havaji, celý film ma to počúvať nebavilo. Ale celkový dojem príjemný 7/10, Zlatý Glóbus by som tomu nedal.
Moje krásná učitelka (2011)
Znesiteľné, ale v konečnom dôsledku úplne zbytočný film, ktorý ani nijak nepobaví ani nezaujme. Škoda herecký potenciál bol veľký.