Poslední recenze (33)
Gehenna: Where Death Lives (2016)
kupodivu film s potenciálem do doby než přišla klíčová scéna,bohužel přišla po deseti minutách a dokonale zkazila celý film. Dávám palec nahoru za vtáhnutí do děje, ale tohle se nedělá, udělat slabou zápletku a k tomu ji vyžvanit skoro na začátku když se začne něco dít.To teda fakt ne *****.
The Heretics (2017)
Samotný příběh asi OK, ale z celek je cítit tak trochu nedotaženě. Po hře outlast II sem šel do toho s nadšením, ale jak děj plynul mé nadšení sláblo a skomíralo až z něj zůstalo jen podprůměrný zážitek na večer. ACHHH JO :(
Crazy Lake (2016)
Tak trochu remake Friday the 13th jenom s bonusem XD. Ale dalo se to shlédnout až do konce, na to jak bídné to má hodnocení bych čekal něco daleko horšího.