Poslední recenze (474)
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Kupodivu to nebylo vůbec špatné. Áčkově natočené akční krimi béčko v moderním hávu. Ústřední trojice funguje, jen jsem postrádal větší rozvoj Reacherova charakteru. Celkově je to často klišé nad klišé, a scénář není ničím objevný, ale člověk takovéto filmy na nedělní odpoledne, kdy si chce zarelaxovat, ocení. Uděluji lepší tři hvězdičky, Cruise je super jako vždycky :)
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Tak tady už jen minimum věcí dávalo smysl, a smysluplně se nechovaly ani postavy. Příběh za mě totálně o ničem, scénář fakt slabota, a absolutně nechápu, co tím chtěl pan režisér říct. Záporáci se rovněž celou dobu chovaly jak v Jiříkově vidění. Smysl zde tedy proto moc nehledat. Nicméně zde dávám alespoň dvě hvězdičky za kvalitní výpravu, dobrou scénu v Dómě hromu i závěrečné akční dvacetiminutovky, která má solidní šťávu. Na druhý díl to ovšem nemá a Mel to sám nezachrání.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Druhý díl Šíleného Maxe je mnohem lepší než ten první, který mě absolutně neoslovil. Máme zde vyprahlý horký písek, zvuky motorů všemožných roztodivných vozidel, ropu, olej, oheň, spoustu akce, krve a Gibsona, který se do této role prostě hodí. Poctivé surové béčko počátků 80. let. Je zde sice opět spoustu nelogických situací, a scénář je opět plytký, postavy opět bez výraznějších charakterů, nicméně řemeslná práce s kamerou, střihem je doopravdy moc fajn, stejně tak jako výprava, kostýmy či vhodný výběr lokace. Rozhodně jsem se bavil mnohem více než u předešlého dílu. Lepší tři hvězdičky, a jsem zvědav na další díly!