Poslední recenze (40)
Šógun (2024) (seriál)
Výborná záležitost. Rok 2024 začíná silně s Falloutem a nyní Shōgunem. Po dlouhé době nový seriál, kdy jsem se celý týden těšil na následující díl a je mi líto, že to skončilo. Naprosto se to minulo tím, že by to bylo woke a myslím si, že to udělalo hodně. Herci, výprava, příběh, prostředí, vše perfektní. Co tak čtu, tak asi můžu být i rád, že jsem nečetl předlohu a neviděl ani originální sérii. Vážně doufám, že se dočkáme druhé série, byla by škoda to takhle ukončit.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Slabší 3 hvězdy, prvních 5 epizod jakž takž ujde s tím, že 5. epizoda je rozhodně vrcholem série. Následně se to ale celé stočí do úplné nudy a pak už se na to člověk dívá jen proto, že to již začal. Herecky i hudebně to je velmi plochý, co předvedli D&D ani nelze komentovat, neočekávejte žádné GoT 2.0. Asi moc velké sousto, bohužel.
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
Nikdy bych si nedokázal představit, že někdy uvidím Samwella Tarlyho mlátit Thomase Morea.