Poslední recenze (374)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Tyhle dementní agitační vložky by chtělo natočit v opačném gardu. To by pak ale ta úchylná levičácká verbež zapálila celej Hollywood:)
Nezvratný osud 5 (2011)
Možná zbytečnost na druhou. Vlastně mimo té gymnastické vložky(ta se vskutku povedla), tu nebylo absolutně nic, s čím by se má hororová duše ztotožnovala. Scénáristická vyprahlost je více než zřejmá, inovace nulová a tudíž musela přijít na řadu plejáda brutálních mordů, aby bylo z čeho si stříknout do pižamka. Pro mě další z řady komerčních nastavovaných paskvilů.
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Debilní až to bolí. Návrat krále nepřicházel v úvahu, jelikož reference na tvůrce mluvily za vše, ale na druhou stranu, kdo mohl tušit, že jde klesnout až takhle hluboko? Už mi leze krkem ta vymatlanost kam se jen podíváš. To je opravdu tak těžké sesmolit scénář, kde se alespoň jeden jedinej člověk bude chovat trošku reálně a nebude mít v palici nasráno? Kdyby byl záměr komedie, neřeknu půl slova, ale tohle mě možná i urazilo. Tupost nejvyššího kalibru a spolu s posledním Hellraiserem aspirant na megasračku roku. Ať žijou galony digi krve a retardovaný týnejdři.