Recenze (82)
Papírový dům (Netflix verze) - Na nic (2019) (epizoda)
Tak tohle jsem opravdu nečekal. Nemám vůbec slov k tomuhle dílu. Nejlepsí díl z celého Papírového domu. Wow
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Nejujetější komedie možná i film který jsem viděl. Tenhle film je spíš zaměřený pro teanegery, ale možná si tam i něco najdou dospelejší lidi.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
No jo, a je tady konec. Tento díl byl strasně dlouhý a nudný. Kromě začátku se tam potom skoro nic nedělo. Proto tento díl hodnotím 1*
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
V tomhle dílu je hodně velký zvrat, který jsem nečekal. A jak bych ohodnotil tento díl. Temhle díl byl hodně moc akční a i byl docela zábavný, o trochu lepší než třetí díl. Proto tento díl hodnotím 3*
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizoda)
Tenhle díl byl strasně natažený a pomalý. Dal by se rozdělit na dvě části a bylo by to o hodně lepší než to mít 1h a 18m a být to skoro o ničem. Tomuhle dílu dávám jako minulému a to 2*
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Tady se už po nějaký době shledávají postavy, které se naposled viděli v prvním dílu. Za mě tento díl byl normální jako nějaké předešlé díly. Za mě 4*
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
Tady jde vidět, že už to není ta klasika která bývala. Tady už se jenom chystají na velkou bitvu. Ale tenhle díl mě docela bavil Za mě 3*
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Některé scény mi přišli nudný a některé zase dojemné a úžasné. Ale převážně tady byly ty nudný. V minulých sériích byly o hodně lepší a napínavější bitvy než byla tahle. Pro mě tenhle díl byl takový ospalý dá se říct a hodnotím ho 2*
Maják (2019)
Film Maják mě moc nezaujal. Nejvíc mě ale potěšili hlavní herci. Oba to hrály úžasně a skvěle. Děj je trošku pro mě divný, ale ten strach tam i někdy byl.
Doodlebug (1997)
Krátký, ale zajímavý film