Recenze (83)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Přiznám se, nesnáším Manga, anime a věci okolo toho, ale tohle celkem ušlo. CGI je propracovaný,ale s tím už jsem tak nějak počítal. Herecký výkony nejsou zlý. Přesto si nemůžu pomoct,ale Christoph Waltz je skvělej (asi jako v každé roli). 7/10.
Klaus (2019)
Tak tohle bylo něco. Když jsem koukal na novinky a zjistil jsem, že Pomo napsal, že Klaus je druhý nejlépe hodnocený film roku 2019 musel jsem ho vidět. A opravdu jsou ty procenta zasloužené. Animace je krásná, příběh je originální a na to kolik vzniklo filmů a pohádek s vánoční tématikou je tohle odpal. A humor překvapivě není dětinský. Troufnu si říct že tento film (pohádka) je pro všechny věkové kategorie. 9/10.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Začnu plusy: Liam Neeson je dobrej, dabing dobrej a zvuk. To je asi všechno. Teď mínusy: H (Chris Hemsworth) je nesympatickej arogantní vůl, M (Tessa Thompson) to samé. Klišé příběh, scénář na nic a CGI taky žádný zázrak. Bohužel to patří do mého seznamu zklamání roku. 5/10.
Parazit (2019)
Parazit je velice Zajímavý. Je hodně zajímavé sledovat jak všechno probíhá a do konce momentu nevíte jak to dopadne. Hodně povede drama a v několik záběrech je to velmi napínavé. Režijní práce je výborně odvedená stejně tak i scénář, který se může rovnat Taratinovým peckám. Od teď má Bong Joo Ho mojí pozornost a budu sledovat jeho filmografii. 9/10.
Favoritka (2018)
VELKÉ UTRPENÍ. Takhle jsem se u filmu dlouho nenudil. Příběh nemá hlavu ani patu. Postavy nezajímavé (kromě Olivie Colman a Nicholase Houlta). Těžký podprůměr a zklamání. 3,5/10
The Mandalorian - Season 1 (2019) (série)
Tohle byl můj první Star wars serial a rozhodně nezklamal. Délka epizod je optimální a člověk se u toho nemůže nudit. Zápletka a postavy jsou vyšperkované. Jon Favreau je prostě borec. 9/10.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
The Shining je můj velice oblíbený film, takže jsem od Doktora Spánka měl veliké očekávání. A to se splnilo. Je vidět že Mike Flanangan hodně čerpal z Osvícení (hudba a prostřihy). Zápletka kultu Osvícených je hodně zajímavá a postavy taktéž. Mínusem je omlazení starých postav (Jack a Danny,ale Wendy byla povedená). Potom také první polovina Overlooku. Přesto ta druhá s tím zakončením je pecková. 8/10.
Pelíšky (1999)
Tohle je česká povinost. Jeden z nejlepších českých filmů s nejlepšími herci,co víc si přát. 9/10
Manželská historie (2019)
Jedno z největší překvapení roku. Hezky natočené a herecké výkony jsou pastva pro oči. Je tu několik scén které mám zaryté v paměti. Například, začátek, kde Charlie (Adam Driver) a Nicole (Scarlett Johannson) říkají co je na tom druhém dobré a co ne. A asi 10 minutový monolog kde Scarlett Johannson mluví bez přestávky... GRANÁT. 8,5/10.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Psychologické drama které mě velmi mile překvapilo. Filmy podle skutečných údálostí mám hodně rád takže na tohle jsem se podíval rád. 8,5/10.