Poslední recenze (1 845)
Stíny v mlze - Poslední případ (2024) (epizoda)
Tvůrci mne potěšili tím, že dokázali najít dostatek odvahy pro takovéto ukončení 2. sezóny (která byla podle mého názoru celkově podstatně lepší než ta 1.). Za tuhle epizodu by se nemusel stydět ani nejeden známý severský krimi seriál.
Tarot (2024)
Neoriginální, hloupý, tuctový, blablabla... s podobnými - třebaže pravdivými - odsudky na mne nechoďte - když si chci v kině orazit a vypnout a manželka se chce škodolibě pobavit mou chronickou lekavostí, snímek podobný "Tarotu" je přímo ideální. Bubáci vypadají náramně, atmosféru to má více než slušnou, dívky jsou pohledné a vraždění docela zábavné, i nějaká ta krev se najde. A lekaček bylo pro mne tak akorát :-).
60 minut (2024)
Nudný třetiřadý snímek se stokrát provařeným námětem (srovnání s "Lola běží o život" je úplně mimo mísu), kašírovanými a nepříliš zdařile natočenými souboji, spoustou sentimentu a patetických keců a také životních mouder, která hlavní hrdina poslouchá, zatímco se - i když mu jde doslova o vteřiny!!! - válí u rodičů na kanapi, vede nesmyslné plky v policejním autě, nebo polehává u popelnice - těch zdlouhavých přestávek, na to jaký má kvalt, je tu ostatně jak naseto. Bída. Ta jedna * za celkem obstojně zachycenou berlínskou atmosféru a hlavně za skok do metra se židlí přivázanou k prdeli :-D.