Recenze (417)
Westworld - The New World (2020) (série)
3. série je velké zklamání, na další se už snad ani netěším.
Svět podle Daliborka (2017)
Forma jakou Klusák zvolil pro svůj "dokument" totálně devalvuje celý záměr a nezaslouží nic jiného než odpad.
Díra (2019)
Celou dobu lepší než Kostka, ale na konci vás nasere úplně stejně.
Duch (1990)
Je to doják jako prase, ale scény s pekelnými démony jsou možná to nejděsivější, co jsem kdy viděl.
Prodloužený víkend (2013)
Příběh tak sladkej, že jsem si musel nasypat sůl do očí, abych to trochu vyvážil.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Film, který dělá z kultu Pokemonů tu nejroztomilejší a nejbarevnější rodinnou zábavu, což se jejich fans nelíbí - ti totiž dnes srkají své bubbleteačko u třiapadesátého pokračovaní Avengers a cítí se jako drsní hoši.
Kořist (2019)
Je hloupé urážet někoho, kdo si libuje v jakémkoliv žánru, který mně zrovna nevoní, ale kdo se dobře baví u tohoto filmu, prostě nemůže být normální.
Kožené slunce (2002) (TV film)
Skvělý televizní film o vesnickém fotbale, bez kterého by Okresní přebor nevzniknul.
Manželské etudy: Nová generace - Mirka a Kuba (2019) (epizoda)
Finanční poradce, který si navzdory obrovskému dědictví chodí pro sociální dávky, smutná realita 21. století
Chrocht! (2017) (seriál)
Animace hezká, jinak otřes :(