Recenze (417)
Jupiter vychází (2015)
Všechno špatně.
Bojovník (2015)
Jake Gyllenhaal!!!
Doug (1991) (seriál)
Starej dobrej Doug ze Supermaxu od Nickelodeonu byl geniální seriál se zvláštní atmosférou, to co dávali na ČT je předělávka od Disneyho, která je o třídu horší.
Lady and the Lamp (1979)
Dostupné bohužel jen ve zkrácené verzi: https://www.youtube.com/watch?v=_NCkBF4_NAI
Osamělý jezdec (2013)
Jack Sparrow na Divokém západě mě narozdíl od Pirátů bavil od začátku do konce i přes přehnanou stopáž. Rámování z pouti je sice k pláči, ale dvacetiminutová akční scéna, u které jsem se ani vteřinu nenudil, je zázrak.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Odcházím mezi ty, se kterými mám společné myšlenkové nivó :)
Longplay (2009) (studentský film)
Spousta zajímavého, minimum nudného, kamera je hodně slabá, ale díky příjemné stopáži zůstal celkový dojem pozitivní.
Marketa Lazarová (1967)
Velkolepá výprava, geniální kamera, monumentální hudba, neuvěřitelný Kemr a místy nuda k umření.
Mgr. Radovan Kaluža (2011) (studentský film)
"To fakt neni mytý!"
Kick-Ass (2010)
Nekompromisní komiksová ujetina