Poslední recenze (4 757)
Barbie z Labutího jezera (2003)
Zatím jedna z těch lepších Barbie pohádek. Díky klasické hudbě Labutího jezera to přežít jde a nechtěl jsem si utrhnout uši jako u Louskáčka. Jinak klasická hnusná animace a příběh pro nejmenší děti, které to bude bavit. Jsou tam zvířátka, jednorožec...a Barbie :)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Ta první půlka bez Taylor-Joy mi překvapivě sedla víc. Budování světa, jeho pravidla. Bavilo mě to. Pak jsem si sice na ATJ musel takových 20 minut zvykat, ale v poslední třetině to zase vzalo šílený tempo plný přehledný kamery, akce i skvělýho světa. Budu si Zběsilou cestu muset co nejdříve zopakovat. Millerovi táhne na 80, dělá si co chce a dokáže nám servírovat takový pecky, neuvěřitelný.
Betlémské světlo (2022)
Jednotlivé scény jsou povedené. Sice často až moc melodramatické, ale Jan Svěrák dokáže spolu se svým otcem vytvořit neopakovatelnou atmosféru okamžiku. Bohužel je ale těchto scén jen několik a spolu to nejde vůbec dohromady. Betlémské světlo je pak dost mimózní film, který snad ani nemůže nikoho bavit. Jediná vyloženě vtipná scéna jsou námluvy Kotka, který chce sbalit lékárnici, trvá asi minutu.