Recenze (103)
Cesta (2009)
"ze zle sny znamenaju, ze este stale bojujes" ...... pre mnohych urcite nie, ale pre mna velky filmovy zazitok .....
Mamut (2006) (TV film)
best shit ever
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
po asi tretom zhliadnuti davam z 5-tich na 2 .... viem preco som najprv dal 5*... obrazky su naozaj nadherne, ale je to plne WTF momentov a "Ani" je najnesympatickejsi zaporny hrdina aky kedy bol na obraze a este je aj zle zahrany (taky morisson v doors tiez nebol prave najpozitivnejsia postava, ale vidiet to stalo zato ) ... jedine klonovaci z camina stali za to a hudba bola niekde uplne inde ako cela kvalita filmu, ta bola vynikajuca ....
Dobrý ročník (2006)
toto niesu obycajne 4*, mozno sa rozpisem po druhom zhliadnuti ... velmi zaujimavy film, mam velmi rad ridleyho scotta
Noční můra v Elm Street (2010)
co za "pulp" to nakoniec bol ..... s fredym som vyrastal ... no vyrastal, jeho pribehy isli s casom dospievania. TERAZ SOM CHCEL DOSPELEHO FREDDYHO, ale dostal som remake, v celku nudny, az na smiech ... skoda, insomnia potencial ma ...
Iron Man 2 (2010)
slabe **, jednotka bola fajn, toto bohuzial velky krok spat
Mamma Mia! (2008)
ach ach bieda bieda
Hitler: Vzestup zla (2003) (TV film)
mozno by si to zasluzilo aj 3-ti diel, nech je povedane vsetko
Gymkata (1985)
no tazko hodnotit, ale davam 3, 20 rokov dozadu, dam 5, teraz by to asi uz nepreslo :) ale hej, dedina sialencov a velky chlap v chlieve ... :D
Kick-Ass (2010)
jo, very good :) uz som myslel ze teen komedia ma nikdy nepobavi :) .... vela by som mohol napisat :) ... strog vynikajuci, nick si vie aj vybrat a samotny kick-ass je fantastic pussy .... go go go .... 2-ku urcite pozriem