Recenze (125)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tento film má začátek a konec. Prostředek, kde by proběhl nějaký vývoj postav, se asi nechává do Snyder Cutu. Debilita s pár cool záběry.
Angels of Death (2021) (seriál)
Konečně něco pořádného ze 40K a že to tentokrát stojí za to. Škoda slabšího sound designu, vizuálně je to poezie.
Hawkeye (2021) (seriál)
Po opětovném zhlédnutí Avengers Infinity War & Endgame jsem překonal zcela nudnou banalitu prvních dvou dílů a i přes dementní scénář to zvládl dokoukat. Nakonec aspoň vztah Clinta s Kate je poměrně příjemným ke sledování. Spoiler - Hvězda navíc za Florence Pugh.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Zajímavé. Asi jsem viděl jiný film, než ostatní tady. Na Marvelovky solidní nadprůměr.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Zcela nádherně vypadající lobotomie.
Duna (2021)
Nemám rád filmy, které nefungují samy o sobě. Tím spíš, když tady nám (narozdíl třeba od pána prstenů) nikdo nezaručuje, že bude pokračování a kdy. Veškeré kvality tohoto snímku, ať už jde o obsazení, výpravu, efekty, hudbu, se nedají popřít. Ale jako příběh končí v polovině, a Star Wars sequely mě už poučily v tom, nespoléhat se na to, že další díl to spraví. Zatím za 3.
Blíženec (2019)
Ať si kdo chce co chce říká, za mě překvapení roku. Nevzpomínám si, kdy naposledy někdo dokázal natočit tak viscerální akci. Střílí se tu z PRAVÝCH zbraní! Přál bych si, aby takto vypadala akce v libovolném dílu Johna Wicka.
Joker (2019)
Filmařina famózní, ale ten zprzněný (imho) Batman lore jim neodpustím a za to hvězda dolů.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Tak bohužel. A ten potenciál tam fakt byl. Jenže, to by se JJ nesměl po*rat pokaždé, když udělal nějaký osudový zvrat, a vzít ho za 5 minut zpět.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Netflix film standard, aneb slabší výplňový díl seriálu roztažený na 2 hod. Zachraňuje to zábavná poslední půl hodina.