Recenze (109)
BANGER. (2022)
Jak by řekl klasik "Tak taková jest všeobecná móda to ve světě širém, a to se podívejme!" Jedná ušmudlaná * za odvahu...
Zvíře (1977)
"Jedete na Montmartre?" - "Jak to víte?" - "Někdy jsou takové noci.." Dokonalý Belmondo, dokonalá Welchová, dokonalý a hlavně nestárnoucí film!
Andor (2022) (seriál)
Zapomeňte na Wednesday, House of Dragon i Prsteny moci... TOHLE je seriál roku 2022! Druhá série come on come on...!!!
Predátor: Kořist (2022)
Moc povedenej návrat "pěkný držky".
Betlémské světlo (2022)
Omlouvám se, ale nemohu jinak... 3* max. Na české poměry krásný film, ale od Svěráků zkrátka člověk čeká přece jen něco víc.
Svatba jako řemen (1967)
Nekompromisně 6* Vždyť co byste chtěli víc?! Neustále připařenej Lanďák, skvěle minimalistickej Hrzán, krásně cholerickej Filipovský, úžasně vychytrale naivní Janžurka, Zázvorková, Prachař, Hlinomaz a navrch nejlepší duo policajtů/příslušníků/orgánů v dějinách kinematografie... pánové Pucholt a Vostrčil jsou prostě boží! Nesouhlasíte? No co co co?!!
Severní vody (2021) (seriál)
Shrnul bych to asi takhle: 1.díl - Hmmm, to vypadá dobře (***), 2.díl - wow (****), 3.díl - WOOOOW (*****), 4.díl - Cože? No co to dopr... (***), 5.díl - Ach jo... (*) Suma sumárum 3,5* Víc ani prd. Fakt škoda... (Ale Colin je bůh!)
Hříšní lidé města pražského - Kaprova smrt (1969) (epizoda)
Filmový a hlavně herecký koncert od začátku do konce!
Sviňa (2020)
3a půl * Nečekal jsem nic a byl jsem docela příjemně překvapen. Doporučuji shlédnout do 10 let maximálně, pak už vám to nic neřekne (a to s veškerou úctou k J.K. a M.K.).
Figurky ze šmantů (1987)
Na rok vzniku skvělý film. Bez absurdně angažovaných soudruhů i nepravděpodobných nepřátel socialistického zřízení..