Poslední recenze (161)
Osm hrozných (2015)
Až na tu úmornou stopáž to bylo fajn, ale zázrak se nekonal.
Opičí král (1986) (seriál)
Nevím, jak bych to hodnotil teď, ale kdysi jsem to zbožňoval :)
Zátah: Vykoupení (2011)
Hezké, zabaví, ale absence logiky a příběhu mi nedovolí dát víc :)