Recenze (273)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Wow... Tohle je Marvel? Tohle moc děti nedá. Tohle je sakra dospělácká záležitost. Ono si to i dost zaslouží. Ani na minutu mi nevypnuly emoce. Pocta velká. Jen nevím, zda mě ty náhrady za drobné ženské postavy plně uspokojují
Thor: Láska jako hrom (2022)
Naprostý souhlas s MRHlad
Seveřan (2022)
Solidní temnotka
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Já nejsem velký fanoušek Snyderových filmů. Hlavně BatmanVsuper mě zklamal. Jen souvislá temnota a nic jiného. Proto sem se ani netěšil. Ale když si člověk o tom sem tam čte. Zjistí, ze tohle dílo ma mnoho vrstev mimo samotný film. A tim stoupá na hodnotě. Charaktery, co mě obtěžovali v kino verzi jsem si tady oblíbil viz. FlashXcyborg
Wonder Woman 1984 (2020)
Když se na to podívám, jako na mysteriózně romantické indie, tak si mě to moc získalo. Ale chápu, ze se čekala monstra a tuny cgi
Ve jménu krve (2016)
Davam 4, ale to proto, jak hrozne spatne dopadl posledni Rambo. Tohle bylo dotazenejsi, ac to porad spada do kategorie B. Ale stary, nasrany Gibson. Tomu to verim!
Nekonečný příběh (1984)
Jediné fantazy, co jsem schopen milovat.
Terminátor: Temný osud (2019)
Já si furt říkám, proč to je nejlepší díl po 2ce a nemůže mu to konkurovat. Možná to je tím, že byla jiná doba a my na to koukali už jako malý a bylo to něco na to dobu velice real scifi. Ale dát to do dnešní doby, plné vymožeností a strachu. Tak dle mě, tam je menší kontrast té konfrontace a proto to semnou méně hýblo, ač velice důstojné a dramatické.
Hellboy: Královna krve (2019)
Nechápu tu kritiku... Hlavní role parádní. Převyknul jsem si hned
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tolik odkazů, že to bude chtít ještě párkrát vidět. Takový Tarantinuv pomník... Co si sám natočil. Nic pro konzumní obecenstvo