Recenze (541)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Hodně podprůměrné nic o ničem!
Jezdci Apokalypsy (2009)
Variace na kultovní "sedmičku". Velké plus za obsazení Ziyi Zhang, protože bych u ní takovou roli nečekal a byl jsem mile překvapen. Jinak to bylo celkem průhledné.
Táta na plný úvazek (2004)
Až na Liv Tyler, která hrála HROZNĚ, to byl pěkný a celkem zábavný snímek.
Bílá vrána (2008)
Film s velkým F.
Temný obraz (2006)
3 hvězdičky za grafické zpracování, 0 hvězdiček za příběh :-(
Hluboký spánek (1946)
Příliš umírněné, ale tehdy si tu spoustu vulgarismů a nahoty jako v té knize dovolit nemohli. Kniha byla docela nudná, ale tady se dalo aspoň koukat na Lauren.
Velcí bratři (2008)
Celkem blbost, ale pro zasmání to jde. Pár opravdu dobrých ,,hlodů" :-D
Komplic (2007)
I když jsem po 20 minutách mohl odvyprávět jak to bude pokračovat, film mě zaujal a NEnudil.
Odvlečen (2007)
Skvělý film, který by byl mnohem lepší, kdyby měl větší spád a rychlejší střih.
Magnolia (1999)
Strhující tempo ve skvělém dramatu. Mohlo by to být kratší.