Poslední recenze (44)
Osm hrozných (2015)
Celkově mám z filmu moc dobrý pocit, pár hlášek je hodných zapamatování, některé scény jsou výborné, ale je to moc a moc dlouhé, některé dialogy velmi zbytečné a natažené, ale to je Tarantino. 70%
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Absolutní zklamání. Nový díl SW nepřinesl vůbec nic nového, žádný nápad, chvílemi mě přepadala až nuda, což jsem u SW nikdy předtím nezažil. Všechno je jak přes kopírák starých dílů a velmi čitelné a to je pro mě u téhle série strašlivě málo. Třetí hvězda je jen za 3D.
Zapomenutý ostrov (2008)
Jako film určený dětem za mě celkem dobré. 50%. Jako film určený dospělým (to snad ne) 20%.