Recenze (382)
Byt (1960)
Jak je důležitý kvalitní scénář ! Velmi milá komedie... Samozřejmě nade vše ční Lemmon.
Dny vína a růží (1962)
Od Blakea Edwardse bych opravdu takovéto drama nečekal. Jack lemmon mne rovněž velmi překvapil - v této poloze jsem jej ještě neviděl. Vynikající studie !!!
Memories (1995)
Především za první příběh, při kterém jsem si vzpomněl na Tarkovského ...
Život je pes (1933)
Hugo Haas v "dvojroli". Krásný film. Vyřádil se tam...
Potíže s Arizonou (1987)
Výborná komedie. Spousta fantastických postav. A scéna útěku z vězení coby porod je jedna z nejlepších. Ale nejlepší byl samozřejmě chlápek na motorce ...
Silmido (2003)
Kvalitní film. Velmi pěkně natočené scény výcviku s odpovídajícím hudebním doprovodem. Nebylo to úplně TOP, ale rozhodně velice solidní režie.
Myš, která řvala (1959)
Jeden za slabších filmů petra Sellerse. Vyřádil se sice v trojroli, ale až tak moc zábavné to nebylo. Námět je velmi dobrý, ale to zpracování - režie, ... Prostš se z tématu dalo vymáčknout určitě více. Snímek poplatný době vzniku.
Stopař (1987)
Drsný film ze severu. Pomsta. Jednoduchý příběh. Výborný film !
Titus (1999)
První film, od Taymor, který jsem viděl. A byl jsem nadšen. Shakespeare se dá udělat různě. Tohle zpracování mne dostalo.
Skrytá identita (2006)
Nemá smysl srovnávat s Volavkou (mimochodem, ta byla ale opravdu skvělá !). The Departed je výborný film a Scorsese se představuje ve vrcholné formě (jaký rozdíl oproti Letci či Gangům v...). Klasicky vyprávěný a dech beroucí příběh s velmi dobrými herci. Pokud pominu ty 3 hlavní, zaujali mne i špičkující Baldwin s Wahlbergem. Takže i bez Roberta de Nira to jde ... Kvalitní výběr hudby celý zážitek podpořil. Jednoznačných a pro mne po předchozích slabších Scorseseho filmech i překvapivých 100% !