Recenze (163)
REC (2007)
cista vykradacka, nulova atmosfera. ani vtipne to nebolo...
Gummo (1997)
riadna sonda :D
Juno (2007)
konecne normalna tinedzerska komedia... nie tie stupine americke kolace furt
Temný obraz (2006)
celkovo mam rad vsetky tieto Linklater-ove filozoficke vylevy. osobne mi vadilo len to ze to bolo kreslene co mi zhorsuje sa vcitit do filmu, podla mna zbytocna vec..
Walk the Line (2005)
normalne sa mi skrz ten film zapacila hudba co robil...
Na dotek (2004)
proste ma tieto vztahovky bavia neviem preco... mm a julia ma tez bavi dobre sa na nu kuka:)
Šňup (2002)
dal by som 5 neh to ma lepsi pribeh o dacom... paci sami ako to je natocene (rychly strih) atd- herci, ale chyba mi tam nieco...
2001: Vesmírná odysea (1968)
ja vobec niesom cez scifi ale som velmi cez kubrick-a a to rozhodlo, iba on vie nahodit tu jeho atmosferu aj mimo atmosferu.
Muž na Měsíci (1999)
krasa fakt proste lubim ako to kaufman pise...
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
haha citam komenty a ze toto je uz sestka vraj :D:D no tak to som vedel ze je dvojka uz ale 6ty diel no tak to musia byt ine sracky setko ked jednotka sa dala lentaktak kuknut:) ale nie na jednotke sa dalo aj zasmiat aby som zas nebol kruty:)