Poslední recenze (13)
Betlémské světlo (2022)
Jak mám klan Sverakovych rad tak tohle mě proste nebavilo. Jediná Tereza s Vojtou snad…jinak nuda. Škoda
21 mostů (2019)
Stylovka plna akce. Mela spad a vůbec to nenudilo.
Non mi uccidere (2021)
Vizuálně good. Dějově už je slabší. Ale krátká stopaz se dá zvládnout. Hvězda za erotické scény. Italové se toho nebojí.