Recenze (13)
Betlémské světlo (2022)
Jak mám klan Sverakovych rad tak tohle mě proste nebavilo. Jediná Tereza s Vojtou snad…jinak nuda. Škoda
21 mostů (2019)
Stylovka plna akce. Mela spad a vůbec to nenudilo.
Non mi uccidere (2021)
Vizuálně good. Dějově už je slabší. Ale krátká stopaz se dá zvládnout. Hvězda za erotické scény. Italové se toho nebojí.
Bez přestání (2022)
O ničem. Slabota.
Vřískot (2022)
Škoda. Čekal jsem od toho víc. Coxova by se s tema plastikama už měla uklidnit nebo rovnou hrát zombie. Dějově klasika od začátku do konce. Tu atmosféru co měla jednička už žádný další díl neudela. Už to radši netocte. Je to okoukany 😅🖐🙏
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Na české poměry opravdu to lepší co se zde vytvořilo. Klus sice neumí zahrát nic, ale Kubařová a Vetchý pohádku utahnou i bez nej. Na skoro zaplněné kino to stacilo bohate.
Vem si mě (2022)
Jedna hvězda ani nevím za co. Od začátku bylo jasný jak to skončí. Zápletka žádná, sranda minimální. Lopezka vyhlazená do maxima.
Klan Gucci (2021)
Jako úplná pecka to nebyla, ale dějově to šlo a mělo to spad. Dobrý songy !
Zlato (2022)
Jako mě to vůbec nebavilo 🤭
Moje krásná příšerka (2021)
Moc hezká pohádka. Ani bych nepoznal ze je z Ruska.