Poslední recenze (562)
Madam Web (2024)
Keby to nebolo Marvel universe a spravili by to s inymi vymyslenymi hrdinami, tak by to vyznelo lepsie. Takto je to uz preplnene univerzum s recyklovanymi hrdinami a scenami a pointami, ze to prestava byt pozeratelne. Prvych 15min to zacalo super, potom to spadlo do vod serialovej rychlokvasky. Za mna jeden z najhorsich a najbytocnejsich Marvels.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film, ktory je o dve triedy horsi ako prvy diel. Udel, ktory postihne vacsinu filmov :-( az je to smutne, ze to takto dopadlo. Zjavne v nas chcu pochovat vsetko videne v ramci DCU, aby sme nove DCU nespajali s tym starym. Chaby pribeh, strasna vyprava a efekty roznych kvalit, postavy vo vyvoji zastali alebo “zomreli”, neuveritelne smiesna zaporna postava… 2 hviezdicky za nostalgiu po prvom diely a za svizne tempo,tak to clovek zvladne dopozerat.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Konecne serial, ktory sa Netflixu podaril. Som prijemne prekvapeny,ze uroven serialu moc nekolise. Kochame sa krasnymi sceneriami, vyborna vyprava a “vyrovnane” postavy. Po mega dlhej dobe super fantasy serial.