Recenze (183)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pro mě nejlepší s celé trilogie,a potažmo nejlepší fantasy film!97%
Vetřelci v Coloradu (2002) (TV film)
na česky tv film zajímavý počin
Franta Nebojsa (2002)
Pecka ...pro mě osobně to nejlepší s Finfára! 90%
Pozemšťan (2007)
Perfektní!sci- fi které je natočené bez jakéhokoliv zvláštního efektu,ba co víc,odehrává se pouze v jediné místnost! A je to tak lepší,protože vám tento film dává neomezenou představivos....t v tom tkví jeho síla! A přesto vám vaše šedá kůra mozková nepřestává pracovat....... a představovat si jak to ten pozemštan celé vlastně prožil! scénář z říše fantazie!......95%
Český lev 2011 (2012) (pořad)
Docela sem měl chut se na Lva koukat ale pak se mě udělalo nějak nevolno a musel jsem přepnout!Díky Lucko!!! Pouštět v Guantánamu jako mučící metodu!
UP.paráda (2009) (pořad)
ze sra..čky uděkat fenomen bravo,neuvěřitelna zabava pro dospělé,děti s toho ale zmagoří!vaclav upir je king :o)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Nečekaně obrá adaptace hry 80%
Zdrojový kód (2011)
Film točící se v 2 scénách...nudna kopka a vagon vlaku ,které se pořád dokola opakují,mam rád sci fi ale tento film není dostatečne silný na to ,aby mě natchnul! 40%
Rango (2011)
75%
Ip Man (2008)
Nejsem příznivcem bojového umění a použíti ve filmu, mě vždy přišlo dost směšné,ale tenhle film mě fakt dostal 85%