Recenze (183)
96 hodin (2008)
Nejsem fandou akčních filmů ale tohle mě dostalo,je s toho cítit bornovská serie ale Liam Nelson je přesvěčivější než Matt Damon,teda aspon pro mě!svěží děj,skvělá akce,výborná kamera jsou zárukou kvality!90%
DO-RE-MI (1998) (pořad)
ten Travníček je prostě BOží :o)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Televize hovno visílala skoro vždycky hovna,za těch mnoho let její existence sme si na to snad už mohli navyknout:o)
Nostradamus: 2012 (2009) (TV film)
To sou ale keci!Nejvečí hlaška ¨tohoto pseudo dokumentu je Někteří odborníci se domnívají!
Shrek: Zvonec a konec (2010)
75%
Predátoři (2010)
45%
Cesta (2009)
80%
Appaloosa (2008)
65%
Habermannův mlýn (2010)
pro mě Nejlepší český film za poslední dobu! Jako čech žijící v bývalích sudetech musím jen ocenit autentičnost tohoto snímku,kterou znám s vyprávění starousedlíků!
Zakázaná zóna (2010)
Par dobrých momentu,stale čekání že příjde něco opravdu extra ale jinak nuda nuda šed šed!!