Oblíbené filmy (10)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Legendární zpracování jedné z nejlepších "historek" všech dob. Hunter S. Thompson byl génius (což je samozřejmě vždy blízko slovu blázen). Revoluční Gonzo žurnalistika zobrazená Gilliamovským způsobem. Trip do duše amerického snu a jeho svědomí. Silně nedoporučiji! Pokud tedy nechcete nezapomenutelný film, který je opravdu o více než jen dvou smažkách a jejich zážitkách z Vegas..
Irčan (2019)
V Bruggách (2008)
Tenká červená linie (1998)
Film který není o válečném konfliktu, pouze se v něm odehrává. Zajímá se totiž spíš o pokládání filozofických a existenciálních otázek, které si často kladli právě vojáci v prostředí války (která je zde velice naturalisticky zobrazená, bez servítek a přikrašlování). Jedná se o snímek který nutí diváka přemýšlet - právě o nepříjemných, těžkých ale i krásných věcech, které do určité míry známe a zažíváme všichni. Technicky DOKONALÉ, náročný film, který zraje jako víno s každým zhlédnutím.
Dokonalý trik (2006)
Lawrence z Arábie (1962)
Velkolepá filmová událost a dost možná nejlepší "dobrodružný" životopisný film, co kdy vznikl.. Technicky a výpravně samozřejmě absolutní pochoutka a pastva pro smysly každého milovníka filmů
Rivalové (2013)
Osvícení (1980)
Nejvíce psychologicky působivý horor ever. Nevěřím, že to někdo na poprvé dokáže plně ocenit, či chápat nevyřknuté věci a absolutní genialitu propletechýn implikací. Tento film vás donutí se cítít jako jeho hlavní postavy... White man's burden, Lloyd, my man. White man's burden...