Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Životy těch druhých (2006)
Anglický pacient (1996)
Blade Runner (1982)
U-Turn (1997)
Za borovicovým hájem (2012)
Big Lebowski (1998)
Volný pád (1993)
Mulholland Drive (2001)
Jeden musí z kola ven (2011)
Jméno autora předlohy(a protagonisty jedné z epizodních rolí) Johna le Carré dává tušit, že tady nepůjde v žádném případě o nějakou "bondovku" a tudíž se připravte, že se většina děje odehrává v zakouřených kancelářích, či zaprášených archívech. O to víc překvapí obsazení bouřliváka G.Oldmana, který se dokonale proměnil v suchopárného anglického úředníka(jinak se to nazvat nedá). Filmu v podstatě není co vytknout. Mnozí jsou jistě zklamáni jistou "syrovostí" a náročností děje, ale osobně jsem tohle ocenil nejvíc.