Oblíbené filmy (10)
Magická hlubina (1988)
Moře. Široké a temné. Film o hledání víly. A o ztrátách které jsou toho důsledkem. A ten její úsměv...
Dracula (1992)
Nejlepší Drákula, kterého kdy kdo natočil. Ta hra se stíny, ta hudba! Ty "efekty". Herci k sežrání, atmosféra že bych brečel...
Matrix (1999)
Film který navždy změnil pohled na akční filmy. Film ze kterého se stal kult. Film po kterém si šli všichni koupit Nokii s vystřelovací klávesnicí a černé brýle. I kdyby to nebyl první film, který přišel se zpomalenými záběry kulek a všemi těmi legráckami s kamerou a časem, rozhodně to byl první film, který to dokázal prodat, a dokázal to sakra dobře.
Brutální Nikita (1990)
Nikita, jistým způsobem předchůdkyně Leona. Příběh o zničené ženě, která hledá sama sebe. Nechápu jak z tohohle námětu mohli američani natočit tak sračkoidní seriál...
Leon (1994)
Naprosto skvělý film, jeden z nejlepších které jsem v poslední době viděl. Výborný Jean Reno, kouzelná Natallie Portman a slizký Gary Oldman, tak jak ho máme všichni rádi. Neotřelý příběh se zajímavým koncem, který pobaví i rozbrečí. Po Le Grand Bleu můj nejoblíbenější film Luca Bessona. A dal bych si mlíko.
Vetřelec ³ (1992)
Vetřelec (1979)
Doteď se v noci pomočuju. Sigourney Weaver prostě skvělá. H. R. Giger z tohohle filmu přímo teče. I ta akce je nadprůměrná. Prostě první a nejlepší...
Vetřelci (1986)
Machete (2010)
Nejlepší blbost co jsem tenhle rok viděl! Rodriguez nezklamal a naservíroval nám pořádnou dávku polovyslečených slečen, vnitřností, zbraní a béčkovějšího příběhu než jsme zvyklí u Troma filmů. To vše s úžasným Dannym Trejem, který si na natáčení pravděpodobně odskočil z Mountfieldu...