Recenze (87)
Jedlík masa (2012) (seriál)
Zmrdství nejvyššího rázu. Škoda , že nezkusil chytit Cecila lva bez pušky. Líbí se mi jak se naváží každý druhý pojídač masa do soji přitom průměrný asiat ji sní v potravinách mnohem méně než evropan. Pojídání masa prostě skončí a doufejme , že i tohle zmrdství.
Temný případ (2014) (seriál)
Inteligentní, věrohodné, napínavé a bez klišoidní vaty. Bravo !
Interstellar (2014)
Zarytí fanoušci sci-fi odpustí několik samoúčelných dialogů , které mohli být víc erudované , ale báječně se na to kouká. 95%
Božský Bruce (2003)
Be the miracle !
Citizenfour: Občan Snowden (2014)
They see you if they want to..
Padesát odstínů šedi (2015)
WTF ??
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Zatím největší zklamání roku. Nová dimenze demence humoru.A to jsem jedničku tak miloval, možná proto , že tehdy nebyla demence tak dementní (nebo snad lidi?).
The Doors - When You're Strange (2009)
Break on throurgh to the other side, baby.
Panství Downton (2010) (seriál)
Konečně něco zábavného z dob kdy život ještě měl smysl a úroveň.
Vzkvétání (2011)
Není to pravda ! Miluju svoji práci , mám mnoho přátel a se všemi si rozumím , peníze nevládnou všem pozemským věcem a vůbec se cítím zdravější a svět roste k míru a štěstí náš všech ! PS : Dochází mi heroin.