Recenze (87)
Poslední plavky (2008)
Za "jaj, ty kokot!", Čtvrtníčkovy hefty, ale zbytek zašedlej podprůměr...
Kmotr III (1990)
Drama jak má být a to co byste od závěrečného dílu čekali.....MILUJU TUHLE ZEMI.V MINULOSTI SE TU LIDEM DĚLI HROZNÉ VĚCI. HROZNÁ BEZPRÁVÍ. PŘESTO OČEKÁVAJÍ SPÍŠE TO DOBRÉ, NEŽ TO ZLÉ....
District 9 (2009)
Vím že půjdu proti většině, ale tento film mě zklamal! Ano je tam hodně laciných rozprskání a explozí, ale atmosféra je taková řekl bych značně podobná pozvracenému disneylandu přestěhovanému do Afriky. Čekal jsem pořádnou dávku sci-fi a napětí a skvělou atmosféru a místo toho jsem dostal béčko s dobrými triky a spoustu nelogických reakcí... Pro mě zklamání snad bude dovjka lepší, ale o tom si dovoluju ještě hlasitěji pochybovat.Herci taky nic moc: Prostě efektnost předčila efektivnost využití potenciálu filmu.
Bruno (2009)
Brüno to opět dokázal a rozesmál mě na plno.Sice asi až od 28. minuty, když byl na návštěvě na Středním Východě, ale pak už to bylo übergeil :D Moc se mi líbí jak dožene trapnost na vrchol, že si až říkáte co je to za vola a pak jí vmete někomu do obličeje, abychom viděli jak patetičtí jsme ve skutečnosti my všichni :-)
Veřejní nepřátelé (2009)
Sbohem košáčku byl jsi fajn filmem plným emocí a temné strany společnosti.
8. míle (2002)
Pro ty co nepochopili o co jde ve filmu.Dvěma slovy využít příležitost protože se nemusí vrátit a že v životě nedostaneš nic zadarmo je něco reálnějšího než tohle?Marshall Bruce Mathers je prostě borec nad borce, z kluka kterého šikonovali co žil obklopený rasistickým prostředím se stal největším raperem nejenom pro mě.Respect
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
ale jo, dá se na to dívat. Ikdyž je potřeba předtím vypnout mozek, což se někdy hodí.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
rytíři co říkají ny, black knight, trojan rabbit, sir Robin the Brave a tak by se dalo pokračovat dál a dál... Kdo neviděl, nepochopí absurdní humor, který je mi u Monty Pythona vším :)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Seriál mého mládí, který mě vždycky pobavil i dojal. Na tohle by se měli dívat všichni sobečci a necitové už od mlada:)
Zrcadla (2008)
ale jo lekal jsem se párkrát a nuda to nebyla docela i plné napětí. Proti ostatním břečkám se zde aspoň snažili z daného tématu vytěžit maximum.