Recenze (87)
Konzultant (2013)
Bohatství, vášeň, chamtivost , průser... Zajímavé dialogy a zároveň originální drsné scény. A o překvapení není nouze. Pokud čekáte nereálné béčkové akce na 60 minut, běžte raději na rychle a zběsile 6 nebo jiný nezábavný průjem. Pouze pro milovníky filmu jako fenoménu s dalekým přesahem k sebereflexi. Vymírající žánr opravdového režisérství s podpisem typickým pro R.S. a také silného filmu , který mě po půl roce dostal do kina.
Nespoutaný Django (2012)
Bože filmu, jsem rád že pořád jsi. 999 z 1000 není hodno abych s nimi ztrácel čas. S Djangem jsem ten čas ztratil rád.
Hitchcock (2012)
Kino - 90% . Kdo se neponoří do děje, hodnotí jako průměr. Kdo vidí spojitosti a toto téma ho zajímá, nemůže dát níže než 4*.
Země česká, domov Tvůj! (2012)
Tento dokument má jasně za pět hvězdiček, protože jste lidé zapoměli cítit a ne jen myslet.
Gran Torino (2008)
SPOILER SPOILER SPOILER :Konec mě zklamal, čekal jsem, možná trochu konzumně, že Clinta uvidím naposledy hrát si na střelce. Ale i tak supr pointa, zachránit život tomu, kdo má celý život před sebou...
Potomci lidí (2006)
5* za dokonalou atmosféru.
Světová invaze (2011)
Jsem rád, že jsem na tento "kus" do kina nešel. Krávovina plná patriotů a emotivní hudby s nulovou zábavností po většinu filmu. Nejvíc mě dostal američan mexického původu pan Lincoln.
Dexter (2006) (seriál)
Seriál, který mi dává vůli a sílu bojovat s částí mě, kterou nemohu ovládat. Moc dobře vím Dexi jak se cítíš, možná že lépe než kdokoliv jiný.
Fight For Your Right Revisited (2011)
No hodně dobrá prdel :-D
Philadelphia (1993)
Láska je válka a bojištěm jsou lidská srdce. Na tomto bojišti se odehrává také ještě jeden ne méně důležitý a pro člověka tak typický souboj. Je to souboj pochopení a laskavosti s předsudky a netolerancí k odlišnostem. Tento souboj se stal i ústředním tématem filmu, který si nezaslouží nic víc, než aby byl každým kdo věří v lidství, nazván ikonou boje za to, co považujeme za spravedlivé.