Poslední recenze (28)
Hulk (2003)
Ježiši to bola vtákovina. Akože ja som neni nejaký laborant aby ma prvú hodinu bavilo čumeť na šeliake debilné pokusy a bunky a iné prkotiny. Tá prvá hodina bola taká nudná, že k tej druhej som sa ani nedostal:/
Oko (2008)
zzZZzz....
Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta (1985)
NOES 2 sa s jednotkou nedá ani len porovnať. Freddy navštevuje normálny svet pomocou vyšinutého homoša, kt. má rvonako vyšinutú priatelku. Je to neucelené, nudné a vraždy stoja za prd. Takmer žiadne hlášky a čo je najhoršie, Freddy nepoužíva svoju rukavicu. Nehorázne a neodpustitelné. O debilnom konci už ani radšej nejdem hovoriť. Cravenova absencia je zretelná už od prvého okamžiku:(