Recenze (86)
Pidihajzlík (2006)
Nezbývá než souhlasil s Civalem v názoru na to, v jakém prostředí tenhle film pobaví.
Pučálkovic Amina (2001) (seriál)
Dal bych tři, ale dám dvě kvůli tomu, že je to pražácký;)
Králové ro(c)ku (2006)
Kdybych neměl rád tuhle hudbu, asi by bylo hodnocení nižší.
Paní Piperová zasahuje (1999) (TV film)
Prostě jsem se skvěle bavil a vůbec nevadilo, že výprava byla nulová.
K-19: Stroj na smrt (2002)
Nikdy v životě nebudu chodit opravovat jaderný reaktor, nikdy v životě nebudu chodit opravovat jaderný reaktor, nikdy...
Quantum of Solace (2008)
Nepřehledná akce, velice zvláštní scénář, který si to nejlepší bohužel nenechá na konec, chvílemi nuda k usnutí. Ale není to vysloveně špatný film: vtípky byly vetšinou opravdu vtipné, často to bylo i stylové a po technické stránce není celkem co vytkonout. Slabé 4* nebo silné 3*. A že ani ty ženský nebyly zvlášť pěkný a s jednou z nich ani nespal (!!!) tak spíš 3.
McLeodovy dcery (2001) (seriál)
I přes to, že jsem typický městský člověk, se mi zdá dívné, aby lidé pracující na farmě byli fešácky oblečení, čistí, učesaní a namalovaní.
Bratr a sestra (1986) (TV film)
Ten Beránek byl taaak roztomilý...
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Celý film výborná hudba, zvuk, kamera, kulisy, silná atmosféra a charismatičtí herci (samozřejmě hlavně Crowe + Bale). Prvních dvacet minut absolutně skvělých a přirovnatelných ke klasikám žánru. Pak ale začne scénář působit roztříštěně, střídají se slabší pasáže s lepšími. A v závěru jsem motivaci postav skutečně nějak nepochopil.
Letohrátky (1990) (seriál)
Vždycky jsem chtěl mít to krásné žluté letadlo jako Balú a vtipné hlášky jako Luďa, čéče.