Recenze (86)
Pátý element (1997)
Silné 4 hvězdičky. Skvělá zábava, ale ne nějaký nej film.
Smrt Fuerteventury (2008)
Tvrdá realita vztahu člověka k prostředí, ve kterém žije.
Vetřelci a lovci - Zrozen bez porodu (2009) (epizoda)
Nejlepší byl Robin Jugas.
Nemocnice na konci světa (2008)
Toto je přesně ten typ dokumentu, který člověka donutí být vděčný za všechno, co má.
RocknRolla (2008)
3 a půl hvězdičky
Mulholland Drive (2001)
Film jsem mnohem lépe pochopil až po přečtení jeho rozboru (odkaz v zajímavostech). Mám rád filmy, které vedou k zamyšlení, ale chtít po mě, abych k filmu přečetl 30 stránek z bakalářky jako manuál, je silné kafe. A to si troufám říct, že nejsem ten nejnepozornější a nejhloupější divák...
Volejte věštce (2008) (pořad)
To, že se u sledování něčeho dobře bavím, ještě neznamená, že tomu dám dobré hodnocení.
Království koček (2002)
Obvykle nesleduju pohádky (natož japonský kreslený), ale tohle byla docela sranda.
World of Quest (2008) (seriál)
Občas nebezpečně vtipné. Trochu chytřejšího humoru a hlubší parodie by neuškodilo.
Muzikál ze střední 2 (2007) (TV film)
Růžovej klavír