Poslední recenze (81)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Tak na toto sa 9 rokov neoplatilo cakat. Kvalita isla dolu - podobne ako serial Fargo. Citelne tam chybali Owen a Willis (ktoreho mohli naklonovat ako napr. Ripleyovu). Green mi uz liezla na nervy tym, ze furt ukazovala svoje nesumerne, ploske rozliate cicky a sukala s kazdym, vazne som to uz chcel vypnut, ale chvalabohu ju zastrelili. Gordon-Levitt vyborny. Najviac ma potesil zaciatok. Niet nad to, ked je kvarteto zasranov poucene starsim, ako sa maju spravat...
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Podobne ako bondovky. Nijako nevybocuje z radu serie. Raz je diel lepsi, inokedy horsi...
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Neskutocne perfektne! To zaverecne vykoncenie stromom a samotny vyborny Ganz! Akurat ze potom, co by sikmooka pica oplula hrob mojho brata, ktory za mna polozil zivot, by som ja osobne dost krutym sposobom vzal ten jej a zabalil ju do pletiva a sup do vodopadu...