Recenze (31)
Banda - Pozor na Tlachapouda, synku (2024) (epizoda)
Od dílu č.4 to má zase grády. Bomba. ;-)
Banda - Oddělení podpásovek (2024) (epizoda)
Není to vyloženě zklamání, to ne. MM je nějaký menší a taky vypadá, že má nohy do O. V předchozích dílech jsem si toho nevšiml. Zakázali mu snad brát steroidy? Frenchie se na stará kolena dal na kouření doutníků? Jeho gay romance mne ani v nejmenším nezajímají, vlastně mne nikdy nezajímala ani jeho romance s Kimiko. Celkem mne to nudí. :-/ A Starlight, ó ta krásná Starlight - asi byla na plastice, protože vypadá hrozně. Vyzáble, nezdravě, slabě. Doufám, sakra že jo, že se další díly trošku proberou. Nebylo to špatné, líbilo, ale ... snad neusnuli na vavřínech a neudělali z toho další WOKE SHIT! Uvidíme.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Stará garda mi byla sympatická. Nejméně se tam asi objevoval Bill Murray a když už, tak jen něco prohodil, čekal jsem prostě víc. Paul Rudd byl nepříjemně sladký a pozitivní. Vše takové genderově vyvážené, multikulti obohacené a ještě s nádechem lesbické lásky - prostě typické pro dnešní (sheeeit) dobu. Víc jak dva bodíky nedám a to jen kvůli nostalgii.
Snídaňový klub (1985)
Zajímavý film, skvělý soundtrack a překrásná Ally Sheedy, tu mohu vždy a všude. ;-)
Fallout (2024) (seriál)
Viděl jsem pár postapo filmů. Četl jsem mnoho postapo knih, patří mezi mé nejoblíbenější. Fallout jsem sice nehrál, ale moc dobře si jej koncem devadesátek pamatuju, protože to hráli všichni okolo. Dokonce jsem si doteď myslel, že vyšly jen dva díly... :-) Ale sorry jako, tohle mne neoslovilo, naopak jsem si u prvního dílu říkal pořád WTF a druhému dílu šanci dát nehodlám.
Hrozba smrti (2024)
Měl jsem dojem, že se Jake snaží všem dokázat, jaký je to parchant, jak se v minulosti hrozně choval a podobně, ale jeho chování nyní tomu vůbec neodpovídá. Naopak působí jako slušňák a dobrý člověk, co si klidně sám zašije ránu po noži, aniž by hnul brvou anebo tomu agresorovi zlomil aspoň pár kostí. A McGregor? Šílenec, blázen, magor, co se furt pitomě usmívá a životem tak nějak volně proplouvá, aniž by měl strach třeba z policie nebo trestu za své násilnické chování. Neuvěřitelné a trochu dementní. Viděl jsem i původní Road House z osmdesátek, ten se mi taky moc nepozdával. Rozhodně jej nepovažuju za kultovní...
Sisu (2022)
Finská tarantinovka, což značí pěknou řež. Líbilo.
Eliška a Damián (2023) (seriál)
Emma Mléko Smetana je extrémně nesympatická neherečka, sorryjako, ale to prostě nelze říci jinak! Nikdy víc!
Máma (2013) (seriál)
Sorryjako, ale tohle je naprosto odporný humus. Tak nesympatické herečky pohledat. Na tohle se nedá dívat snad ani po 8 pivech...
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Tak tohle je opravdu jeden z mála seriálů, kde se opravdu hlasitě směju. Výborná show. :-) Jednoznačně jeden z nejlepších seriálů, jaké jsem kdy viděl.