Recenze (193)
Sedm statečných (1960)
úžasný western, příběh a statečnosti,odvaze,věrnosti a přátelství. Sedm mužů proti několika desítkám jezdců drží spolu dokud je smrt nerozdělí.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
jeden z nejlepších westernů co jsem viděl, krásné ztvárnění hl postav. Hlavně role C.Balea bylo fascinující a R.Crowe to zahrál též na 1. nemác co řící jsem uchvácen
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Tři muži,čtyři nabité zbraně a spousta peněz na dlouhé a těké cestě ,přes zuřící válku,´´kamarádství´´ ,hromadu mrtvých a spousty nábojnic. nádherný příběh z války jihu proti severu (konference vs Unie). blonďák ,tuco a jejich pronásledovatel Sentenza jse honí za strašnou spoustou dolarů(nebudu řikat kolik,ale je jich hodně) až na samý konec . Každý z nich zná kousek tejemstvý a kdo z nich získá hromadu peněz? se dozvíte na konci filmu..
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
skvělá podívaná ,už kvůli Willu Smithovi . Super humor a opět skvěle zahrané. Nemám co říci jsem nadšen.
Pocahontas (1995)
nevím proč ,ale tato pohádka od disneho mě velmi pobavila a upoutala. příběh indiánky Pocahontas a angličana Johna Smitha . Krásná příroda,písně,příběh a poslední loučení... už se těším na druhý díl.
Rukojmí (2005)
slušný akční film. Můj oblíbený Bruce Willis mě opět nezklamal a zahrál svoji roly ůžasně.. film měl dobrý příběh ,ale ta koncová 15 minutovka mě moc nebrala.
Devět kapitol ze starého dějepisu (1969)
já viděl pouze první 4 kapitoly
Beyblade (2001) (seriál)
celkem dobrý no..
Špionky (2001) (seriál)
pruměrný filmeček,aby se člověk nenudil
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
nemastné neslané,prostě nuda