Poslední recenze (172)
Padesátka (2015)
Nevym jestli su blbej Já, že sem se díval ,až do konca,nebo Kotek ,že to vubec natočil.Zase se někdy podívám na českou tvorbu...ale letos,letos to nebude.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Myslim ,že se poved,tento film.
Domácí péče (2015)
Česká tvorba za poslední roky jde slušně řečeno do sraček a Bolek je teho zdárným příkladem,nazdar.