Recenze (170)
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Tohle jsou typičtí američané, co omílají pořád dokola to samé a teď si k tomu ještě zazpívají. Dřív mi to nevadilo, ale jak čas plyne, tak mi to začíná lézt na nervy. Buď svůj, buď svůj...I jako muzikál naprosto "o ničem". A co se příběhu týče...k tomu se radši nevyjadřovat. Téma jako: Jsme tu poslední rok, musíme předvést něco velkolepého, je už k smíchu. Pro mě Maturitní ročník není, ale takové puberťačky,co žerou Efrona asi ocení :-).
Žena ve vodě (2006)
Mám z toho trošku rozporuplné pocity. Velmi tajemný a zvláštní příběh ženy, žijící v šachtě pod bazénem, kterou objeví údržbář a snaží se jí pomoct k navrácení se do svého světa za pomocí všech sousedů, mající každý svou úlohu, aby vodní nymfu zachránili. Postupem času zjišťují souvislosti a všemi silami krásnou nymfu zachrání. Člověk se nestačil divit, s jakou vervou všichni přispěli, pomohli a hlavně uvěřili pohádce, která se odehrávala ve skutečnostém světě dnešní doby. Nevím proč, ale zpracování se mi nelíbilo a chvílemi jsem se dost nudil. Kniha tohoto příběhu by se mi líbila víc.
Horší než smrt (2007)
Trošku černého humoru neuškodí, a to tady platí dvojnásobně. Komedii Franka Oze bych doporučil těm, co mají špatnou náladu, jelikož při pohledu na absurdní a vtipné situace, které se zde odehrávají, by se pobavil snad každý. Nic bláznivého v tom nevidím. Jen jsem se dobře bavil a film tu blbou náladu prostě zvedne. Ale ne každý je samozřejmě mého názoru...nevidí to tam. Tak tedy jen otevřít oči, uvolnit se a nechat pracovat bránici při smíchu. A Alan Tudyk...exceloval.
Dům z písku a mlhy (2003)
Drama se vším všudy. Výborná a krásná Jennifer Connely ve snímku, který má šmrc a příběh s velkým P.
Hádej kdo? (2005)
Příjemný film, při kterém jsem se i zasmál. Takový lepší průměr mezi romantickými komediemi v podání Bernieho Maca a Ashtona Kutchera, Černocha a bělocha a jejich přenesení se nad pár detaily...Čisté 3*.
Zápisník jedné lásky (2004)
Velice dojemný příběh dvou zamilovaných lidí, kdy se letní láska změní na osudovou. Tyhle dva lidi nikdo a nic nerozdělí. Ani nemoc Allie, která si nevzpomíná na svůj život a po boku Noaha tráví své stáří v domově důchodců, který ho předčítá. Bylo smutné vidět Noaha, jak ho Allie od sebe odhání a říká, že ho nezná. Krásný děj, leč předvídatelný, ale přesto fajn. Dívalo se na něj pěkně. Sladké 4*.
Jak vykrást banku (2007)
Žádná věda, kličkování, natahování, piplání se...Příběh je jednoznačný, jedna dějová linie. Nápad naprosto super. A co se dá říct o dialogu, tak není co dodat. Ten film především bavil, a právě TO všichni chtějí. No, já to dostal, vy ne?
Odpor (2008)
Byl jsem docela překvapen drsnou atmosférou, smutným příběhem, beznadějí lidí, kteří byli nuceni být v lese, ukrývat se před Němci, hladovět, překonávat strach a postavit se proti tak silnému nepříteli. Film bych určitě zařadil mezi povedené, a tím myslím povedené drama s válečnou tématikou. U mě má Edward Zwick velký obdiv. Ještě bych chtěl podotkout, že Craig film solidně táhl od začátku do konce a předvedl, že ty drsné chlapíky umí. Bez něj by určitě film nebyl tím, co je.
Yes Man (2008)
Tady je vidět síla osobnosti a hereckého nadání. Jim Carrey tuto komedii dotáhl na mnohem vyšší úroveň, než by si zasloužila.
Milionář z chatrče (2008)
Co k tomu dodat? Byl jsem naprosto uchvácen. Film nemusí mít herce hollywoodu, aby se z něj stal trhák. Je to ten typ filmu, od kterého moc nečekáte a dostane v podstatě všechno. Přemýšlím, co bych mu vytkl, jenomže mě nic nenapadá...:-P