Poslední recenze (37)
Austrálie (2008)
Je to ode mne hnusný, že dávát tak málo, ale tentokrát musím říct, že je to opravdu oprávněné. Dokonce je to spíše pouze na dvě hvezdy a kousek, ale smilovala jsem se. Mám ráda oba dva hlavní hrdiny, o tom není pochyb, a ten malej kluk, ten byl úžasnej, ale bylo na mně až příliš mnoho kýče. Na každym záběru bylo vidět že si s ním někdo hrál a moc pečlivě, a to já prostě nemusim. Navíc mi tak trocu přišlo, že po dokončení natáčení se tenhle sníme nějak zapoměl dát do střižny, a jestli tam byl, tak fakt jenom chvíli. No shrnu to; prostě to na mne bylo moc umělý, i když musím přiznat, že samotný příběh se mi líbyl.
Prokletí domu slunečnic (2007)
Myslete si o mě co chcete, mě se to líbilo :)
Cesta do fantazie (2001)
Dávám čistou pětku :) a kdybych mohla tak dám možná ještě víc. Určitě tomuhle filmu patří ode mne plus za úžasný sazičky :). Je to krásnej příběh, kterej opravdu představuje širokou a neomezenou fantazii všech tvůrců tohoto filmíku. Když jsem ho viděla poprvé napínavě jsem čekala, co bude následovat, co se zvrtne, kdo se ukáže jako dobrý přítel a kdo jako koumavý, zlomyslný padouch. Opravdu mě to strašně moc bavilo, je to totiž jako v neuvěřitelném smu, úplně vás to vtáhne, teda pokud máte alespoň trošku oblibu v tomto typu filmu.